Tuesday, September 22, 2009

Mereka tetap dihatiku...


Tanggal 20hb September 2009, Hari Raya Aidilfitri diraikan oleh semua umat Islam di Malaysia. Seperti tahun-tahun sebelumnya, aku beraya di KL bersama-sama family tersayang. Yang membuatkan Aidilfitri tahun ini bertambah best ialah dengan kedatangan 2 budak comel iaitu anak buah aku. Sebab sebelum ni dua-dua anak buah aku beraya di kampung. So tahun ni, aku beraya dengan family yg completed. Eh, lupa lak nak introduce my both nephew. My first nephew from my Along called Mohd Faiz Naufal (pink baju melayu) and another one from Angah called Mohd Khair Amsyar (peach baju melayu).



Untuk Aidilfitri tahun ni, aku sambut dengan agak meriah dari tahun2 sebelumnya. Maklumlah tahun2 sebelumnya aku banyak menghadapi krisis kewangan. So Alhamdulillah tahun ni aku dapat memenuhi tanggungjawab aku terhadap parents and adik2. Tema untuk Aidilfitri tahun ni ialah brown colour. So satu rumah di hiasi dengan brown colour, termasuklah baju raya.hehe..

Aidilfitri yang sangat bermakna bagi aku kerana terdetik dihati aku menyatakan bahawa aku masih lagi dapat menyambut Aidilfitri bersama keluarga. Ini aku dapat bayangkan yang baru kejap awal pagi tadi(raya ke-3) aku mendapat tahu bahawa one of my friend Lynn kehilangan bapa tersayang. Al-Fatihah.

So aku harap semua anak2 menghargai dan bertanggungjawab keatas ibu dan ayah mereka. Tanpa mereka, kita takkan membesar dengan sempurna. Setakat ni saja untuk kali ini. Aku akan update lagi next time. Adios..!

No comments:

Post a Comment